Onzena Trobada de Joves Investigadors dels Països Catalans

Els dies del 28 al 30 de gener s’ha celebrat a  l’EPSEVG l’ Onzena Trobada de Joves Investigadors dels Països Catalans organitzada per la Societat Catalana de Química de l’Institut d’Estudis Catalans i la secció de Vilanova del Departament d’Enginyeria Química de l’UPC.

En aquestes jornades hi van participar gairebé un centenar de joves investigadors, estudiants de doctorat o postdoctorals, de diferents camps de la química provinents de diverses universitats i centres de recerca dels Països Catalans. Les jornades s’han dividit en set simposis: 1. Teoria i modelatge, 2. Metodologia sintètica de compostos orgànics i inorgànics, 3. Materials i química de l’estat sòlid, 4. Biomolècules, metal·lobiomolècules i biomimetisme, 5. Catàlisi, 6. Metodologia Analítica, 7. Medi ambient i qualitat de vida. Hi va haver un total de 62 presentacions orals a més de les tres conferències plenàries i la conferència inaugural.

La qualitat de les presentacions va ser molt alta, la qual cosa ens permet dir que una bona part del futur de la química dels Països es va reunir a l’EPSEVG.

Per més informació podeu consultat al web https://blogs.iec.cat/scq/