Treballar al departament d'EQ

Identitat digital - UPC

Per accedir als serveis UPC necessites la teva identitat digital que t'identifica com a membre de la comunitat universitària.

Alta al correu electrònic i a les intranets

En aquest apartat pots consultar la informació relativa al servei de correu electrònic i de les intranets.

Registre de la Jornada laboral del Personal de Suport a la Recerca

Des de l'1 d'octubre de 2019, el Personal de Suport a la Recerca té l'obligació de fitxar a l'entrada i sortida de la jornada laboral a la UPC.

Manual d'Acollida al Departament d'Enginyeria Química

En aquest apartat trobarà toda la informació relativa a l'activitat docent i de recerca que realitza el departament, així com informació diversa que pot resultar útil per desenvolupar la seva actividad.

Estades d'estudiantat i PDI no UPC

En aquest apartat trobarà tota la informació relativa al procediment per sol·licitar autorització d'estades a la EEBE d'estudiants y PDI extern a la UPC.