Erasmus+ traineeship a P&G - Brussel.les

Procter & Gamble està buscant estudiants per fer una estada en el centre tècnic de R&D situat a Brussel.les, on hi ha prop de 600 persones treballant en el departament de R&D. L’estada ha de ser dins el contexte de Erasmus+ traineeship, és a dir, pràctiques no remunerades, on l’empresa posa tots els mitjans de treball i subvenciona les despeses dels estudiants (desplaçaments, allotjament i dietes),  pero sense oferir remuneració ni seguretat social.

En concret, ara mateix hi ha dos projectes  pels que estan buscant candidats :

-        Enginyer (Químic, Industrial or Materials), per començar l’estada quan més aviat millor. Aquest  projecte és sobre simulacions CFD de dinàmica de fluids.

-        Enginyer (Químic, Industrial or Materials), per començar l’estada a l’Agost.  Aquest projecte és sobre disseny, optimització i escalat d’un process relacionat amb dinàmica de fluids.

Els dos projectes poden tenir una durada d’entre 6 i 12 mesos (depenent del que vulgui fer l’estudiant ). L’estudiant ha de tenir una beca Erasmus+ en conveni amb la universitat.

Es imprescindible que els estudiants tinguin un nivell bo d’anglès.

Els estudiants interessats poden enviar el seu CV a

Francesc Corominas, PhD

Principal Engineer

Procter & Gamble